Doakan Kejayaan Seluruh Umat Islam di Dunia.. #PrayForUmmah
Rabbir Yassir Wala Tu'assir Rabbi Tammim Bil Khair

Tuesday, 18 December 2007

"Wan Gigi Besi" =.="

haha... mesti korang pelik kan dengan tajuk post aku nie.. oklah tajuk ni berkenaan dengan pengalaman aku memakai pendakap gigi.. Sebenarnya aku agak teruja.. yeala.. mana tak nya.. lepas ni xda le kawan2 aku nak ejek pasal gigi aku yang jogang ni.. Sebenarnya gigi aku jogang semasa aku berusia 7 tahun masa tu aku darjah 1 kat SK Jelutong Barat.. time tu semua happy belaka.. hehe.. tapi bila kena ejek aku diam ja.. sebab tu selalu kena buli.. adeh.... bebalik kembali cerita asal.. hihi.. aku terima surat dari Hospital Pulau Pinang dan menjalani rawatan di Klinik Ortodontik Jalan Perak, Pulau Pinang. Orthodontik adalah rawatan untuk membetulkkan susunan gigi dan memperbaiki kedudukan rahang yang tidak teratur.

Inilah rupa besi yang mendakap gigi aku...

Korang mesti tertanya-tanya.. sakit ke tidak? sakit tu yealah.. cuma kena patang sikit bab makanan.. kena makan benda yang lembut dan tidak keras sangat.. macam nak gosok? alah.. benda ni boleh ditanggalkan.. dan gosok la gigi macam biasa.. nak tahu lebih lanjut? komen okay.. :) Assalamualaikumm