Semoga Seluruh Umat Islam Mengecapi Kejayaan di Dunia, Akhirat Kelak..
Ya Allah, ya Rahman, ya Rahim,
Saat ini kami mengangkat tangat memohon ke hadrat-Mu, memohon perlindungan dan
pertolongan daripada-Mu, ya Allah. Kami sedar, kami akur, wabak Covid 19 ini adalah
teguran daripada-Mu, ya Allah. Maka, ampunkan segala dosa kami, kesalahan dan kesilapan
kami, ya Allah. bantulah kami, hamba-hamba-Mu yang lemah ini, ya Allah. Angkatlah,
hapuskanlah wabak ini, lenyapkannya, wahai Tuhan Yang Maha Berkuasa.
Rabbir Yassir Wala Tu'assir Rabbi Tammim Bil Khair.

adrr

Monday 28 April 2008

Happy Birthday Wan, 17 tahun

Alhamdullilah.. dah 17 tahun dah aku ni.. meniti usia yang semakin meningkat dan tahun ni adalah tahun terakhir aku bergelar budak sekolah di tingkatan 5.. apapun aku harap tahun ni aku harap, aku dapat buat yang terbaik dalam SPM nanti.. sambil memikirkan tahun-tahun yang lepas.. aku hanya tersenyum melihat diriku yang semakin ke hadapan di telan hari demi hari..

p/s : masa pun tahu nak cemburu... so masa itu emas.. hargailah

No comments:

Post a Comment