Semoga Seluruh Umat Islam Mengecapi Kejayaan di Dunia, Akhirat Kelak..
Ya Allah, ya Rahman, ya Rahim,
Saat ini kami mengangkat tangat memohon ke hadrat-Mu, memohon perlindungan dan
pertolongan daripada-Mu, ya Allah. Kami sedar, kami akur, wabak Covid 19 ini adalah
teguran daripada-Mu, ya Allah. Maka, ampunkan segala dosa kami, kesalahan dan kesilapan
kami, ya Allah. bantulah kami, hamba-hamba-Mu yang lemah ini, ya Allah. Angkatlah,
hapuskanlah wabak ini, lenyapkannya, wahai Tuhan Yang Maha Berkuasa.
Rabbir Yassir Wala Tu'assir Rabbi Tammim Bil Khair.

adrr

Thursday 5 January 2006

Hari pertama di form 3

Suasana di perhimpunan pagi sekolah
Assalamualaikum hai.. arini saya rasa tak sedap badan.. hari pertama dah demam.. gagahkan diri ke sekolah juga.. pagi2 cam biasalah perhimpunan sekolah.. lepas tu baru permilihan kelas.. dan aku dapat kelas first.. lagilah bertambah demam aku ni.. bukan tak suka kelas first ni.. memang bagus dapat kelas first ni tapi cikgu kan sini dan bajet sapa2 masuk kelas first ni mesti dah pandai.. tu yang susah.. huhu.. apapun hari pertama amat boring.. kena dengar cikgu bebel yuran tu, yuran ni.. kena beli tu, beli ni... haha.. cikgu meh la bagi duit.. demand cm kami anak orang kaya.. haha.. jgn mrh ha ckgu.. saja melawak.. haha

P/s : aku nk bagi kat walid aku notis bil2 dan yuran2 sekolah.. harap dia tak terkejut.. hahha :P












No comments:

Post a Comment