Semoga Seluruh Umat Islam Mengecapi Kejayaan di Dunia, Akhirat Kelak..
Ya Allah, ya Rahman, ya Rahim,
Saat ini kami mengangkat tangat memohon ke hadrat-Mu, memohon perlindungan dan
pertolongan daripada-Mu, ya Allah. Kami sedar, kami akur, wabak Covid 19 ini adalah
teguran daripada-Mu, ya Allah. Maka, ampunkan segala dosa kami, kesalahan dan kesilapan
kami, ya Allah. bantulah kami, hamba-hamba-Mu yang lemah ini, ya Allah. Angkatlah,
hapuskanlah wabak ini, lenyapkannya, wahai Tuhan Yang Maha Berkuasa.
Rabbir Yassir Wala Tu'assir Rabbi Tammim Bil Khair.

adrr

Sunday 5 May 2013

Senyum ketika sakit

Assalamualaikum...


Alhamdulillah.. setelah 2 hari lebih bertarung di wad, aku dibenarkan pulang ke rumah akhirnya. Gara-gara tersilap makan ubat, sakit asma aku makin menjadi-jadi sehingga teruk. Nasib baik aku cepat ke hospital, kalau tidak.. dah lama aku arwah.. ermm.. aku bersyukur kepadaMu, Ya Allah.. Engkau masih panjangkan umurku lagi. Semoga lepas ni aku tak cuai lagi makan ubat.. aku disarankan untuk berehat. Aku dapat MC sampai seminggu.. ermm oklah tu..


"Tidaklah seorang muslim tertimpa suatu penyakit dan sejenisnya melainkan Allah akan menggugurkan bersamanya dosa-dosanya seperti pohon yang menggugurkan daun-daunnya." (Hadis riwayat Bukhari dan Muslim)


p/s : macam manalah dengan assignment yang sedang bertambah =.="

2 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah ok tapi kena ikut arahan doktor.. jaga permakanan ubat tiap2 ari.. kdg2 malas nk mkn ubat.. hee

      Delete